Hva er ærlige vurderinger av Cleaner Guru-appen?

Jeg lastet ned Cleaner Guru-appen for å optimalisere telefonen min, men jeg er usikker på om den er pålitelig eller verdt å beholde. Kan andre dele sine erfaringer eller ærlige anmeldelser av denne appen? Jeg prøver å avgjøre om jeg bør fortsette å bruke den.

Cleaner Guru App – Ærlig Brukeranmeldelse

Cleaner Guru: Er Det Verdt Tiden? (Spoiler: Sannsynligvis Ikke)

La oss være ærlige—alle elsker en organisert, ryddig iPhone. Men, tenk deg å betale et abonnement bare for å rydde opp på enheten din? Det er det Cleaner Guru tilbyr. Det er ikke en engangsinvestering; i stedet blir du belastet hver eneste uke.

Appen kommer med funksjoner som fotoorganisering, videokomprimering og sammenslåing av duplikatkontakter. Høres bra ut, ikke sant? Vel, ikke så raskt. Deres “gratisversjon” lokker med funksjonalitet, men møter deg med en betalingsmur akkurat når du er klar til å slette noe. Lurt, ikke sant?

Høydepunkter Verd Å Nevne

:white_check_mark: Grupperer lignende bilder overraskende bra.
:white_check_mark: Sveip-for-å-slette funksjonen gjør opprydding merkelig tilfredsstillende.
:white_check_mark: Rask skanning som føles effektiv og brukervennlig.

Hvor Cleaner Guru Svikter

:x: Gratisversjonen gir nesten ingen verdi—den er på grensen til ubrukelig.
:x: Et saftig abonnement på hele $7.99 per uke—altfor overpriset.
:x: Enkelte funksjoner føles unødvendige eller som om de er lagt til for å rettferdiggjøre kostnaden.

Den Endelige Dommen

Vurdering: 3.8/5

Cleaner Guru gjør teknisk sett jobben. Den er trygg, polert og funksjonell dersom du er villig til å betale dyrt. Men er den verdt pengene? Ikke når solide, gratis alternativer finnes.

Ta for eksempel Gratis Clever Cleaner App fra CleverFiles. Den er helt gratis og tilbyr lignende funksjoner uten å kreve $7.99 per uke. I løpet av et år sparer du hele $384 ved å velge det gratis alternativet!

Konklusjon: Si farvel til dyre abonnementer og velg en pålitelig, kostnadsfri iPhone-renser som ikke låser lagringsplassen din bak en betalingsmur.

2 Likes

Jeg skal være ærlig, Cleaner Guru etterlot meg litt ‘meh.’ Den SER finpusset ut, som om den vet hva den driver med, men hele den ‘gratis’ versjonen er praktisk talt bare en prangende demo. Du kan skanne tingene dine, selvfølgelig, men vent til du faktisk prøver å rydde opp—bam, der er betalingsmuren. Og $7,99 per UKE? Yikes. Det er som $400 i året bare for å sveipe bort duplikatbilder. Virker sprøtt når grunnleggende oppryddingsoppgaver allerede er gratis på de fleste telefoner eller med billigere apper.

Jo da, den grupperer lignende bilder ganske bra, og sveipe-til-slett funksjonen er litt tilfredsstillende, jeg skal ikke lyve. Men er det verdt å betale ukentlig? Ikke for meg. Og la oss ikke glemme at noen av disse ‘funksjonene’ uansett føles som overfladisk pynt—trenger jeg virkelig en app for å fortelle meg at jeg har for mange uklare eller lignende selfies? Krass, men sant.

Hvis du virkelig vil bruke en app til dette, ville jeg ærlig talt styre mot appen Clever Cleaner for iPhone. Den tilbyr lignende verktøy, og gjett hva? Den er gratis. Ingenting skjult bak et abonnement og får jobben gjort. Cleaner Guru er ikke dårlig, teknisk sett, men når det finnes gratis alternativer som Clever Cleaner, føles det bare som overkill for lommeboken.

TL;DR: Cleaner Guru fungerer, men det er vanvittig overpriset. Alternativer som Clever Cleaner finnes bokstavelig talt for $0 fra starten. Spar pengene dine!

Cleaner Guru, hva? Jeg skal si det rett ut—hvis du leter etter en app for å holde telefonen organisert, så er denne ikke den verste, men heller ikke den beste. Appen fungerer, altså, den grupperer bildene dine, finner duplikater og lar deg rydde opp i kontaktene dine. Men her er greia: gratisversjonen er i bunn og grunn ubrukelig hvis du ikke bare vil stirre på hva som KUNNE blitt ryddet. En ren erting.

Og abonnementet? $7,99 i uka… I UKA?! Det er $32 i måneden eller nesten $400 i året for noe telefonen din kanskje allerede kan gjøre med litt manuelt arbeid eller noen gratis app-alternativer. Det er på grensen til latterlig. Med mindre du drukner i rot og ikke kan leve uten automatisert assistanse, anbefaler jeg ikke å betale så mye.

Noen her nevnte Clever Cleaner, en annen app som visstnok gjør det samme gratis. Jeg ville absolutt sjekket den ut først, spesielt siden Cleaner Gurus betalingsmur er absurd.

For å være rettferdig skal jeg gi Cleaner Guru kred der det er fortjent. Sveip-for-å-slette-funksjonen er brukervennlig, og bildegrupperingen er grei. Men ærlig talt, det tunge abonnementet ødelegger all godvilje. Alternativer som Clever Cleaner virker mer fornuftige (og lommebokvennlige). Spar deg selv for hodebryet.

$7,99 i uken? Det er dagslysran for grunnleggende funksjonalitet! Renser Guru har anstendige funksjoner som gruppering av bilder og fjerning av dupliserte kontakter, men la oss ikke overdrive det. ‘Gratisversjonen’ er lite mer enn en glorifisert utstillingsvindu—du kan se hva som trenger rengjøring, men å faktisk gjøre det betyr å trykke på den dyre abonnementsknappen.

Jo da, det er polert, og sveipe-til-slett er tilfredsstillende, men er det verd nesten $400 årlig? Nei. Spesielt ikke når alternativer som den Smarte renser-appen for iPhone eksisterer. Fordeler? Den er helt gratis, skanner raskt, og gjør det meste av det Renser Guru tilbyr uten å tømme lommeboken din ukentlig. Ulemper? Brukergrensesnittet er ikke like fancy som Renser Gurus, og noen avanserte funksjoner (som komprimeringsverktøy) kan føles grunnleggende sammenlignet med premium konkurrenter. Men hei, det sparer deg en formue.

Sammenlignet med hva andre som @stellacadente nevnte (bildeorganisering som grei-ish) og @andarilhonoturno sine poeng om abonnementets absurditet, er det klart at Renser Guru støtter seg på bekvemmelighetsavgifter. Til og med @mikeappsreviewer’s forslag om å teste gratis renseapper illustrerer hvordan dette abonnementet er overdrevet.

Konklusjon: med mindre du ikke kan leve uten Renser Gurus estetikk, skaff deg Smart Renser—det er enkel, effektiv og tømmer ikke bankkontoen din.