Hva er den beste lydbokappen for iPhone?

Jeg leter etter den beste lydbok-appen for min iPhone. Jeg pendler daglig og vil bruke den tiden til å lytte til lydbøker. I tillegg er jeg interessert i funksjoner som offline-lytting og et godt bibliotekutvalg. Noen anbefalinger ville være virkelig hjelpsomme. Takk!

Du vet hva som kommer til å redde forstanden din på de lange pendlerturene? Audible. Seriøst, det er som å ha et bibliotek i lomma. Den har et enormt utvalg, masse eksklusivt innhold, og de oppfant i utgangspunktet lydbøker. Offline lytting? Helt klart. I tillegg er det Amazon, så du kan alltid finne gode tilbud og synkronisere med Kindle hvis du noen gang bestemmer deg for å lese.

Libby er fantastisk hvis du vil ha gratis tilgang til lydbøker gjennom ditt lokale bibliotek. Den er veldig brukervennlig, men noen ganger er det venteliste for populære titler. Men hei, den er gratis!

Så er det Apple Books, som er greit hvis du allerede er forankret i Apple-økosystemet, men biblioteket er ikke like stort som Audible sitt. De har imidlertid noe eksklusivt innhold.

Til slutt er det også Scribd. Det er som Netflix for bøker, ubegrenset tilgang for et månedlig gebyr, men bare så du vet, lydbokutvalget deres er heller ikke like robust som Audible sitt.

Hvis du er seriøs om å dykke dypt og vil ha ingen forstyrrelser, gå for Audible. For budsjettvennlige valg, Libby er din venn. For hele pakken med både bøker og lydbøker, Scribd. God pendling! :red_car::books::headphones:

Du er på utkikk etter den beste lydbokappen for iPhone, huh? Vel, spenn fast – her er mitt synspunkt. Audible er uten tvil kjempen her. Den har det største biblioteket av lydbøker. Offline-lytting er førsteklasses, og vi må ikke glemme de Amazon-tilbudene som kan kutte noen kroner på titler.

Men la oss snakke om alternativer utover de vanlige mistenkte som Audible og Libby (som er flotte, ikke misforstå meg). En annen fantastisk app å vurdere er Google Play Bøker. Den går ofte under radaren, men den tilbyr en ganske omfattende samling, konkurransedyktige priser og offline-lytting. Og hvis du allerede bruker andre Google-tjenester, kan du finne integrasjonen ganske praktisk.

Så er det Chirp. Jeg hører ikke så mye om den, men Chirp tilbyr sterkt rabatterte lydbøker, spesielt hvis du abonnerer på e-postlisten deres. Det er fantastisk for oss som jakter på tilbud. Du får kanskje ikke dybden og eksklusivt innhold som Audible tilbyr, men lommeboken din vil takke deg.

Også, det finnes Kobo Bøker. Selv om biblioteket deres kanskje ikke kan måle seg med Audible eller Scribd, tilbyr Kobo god synkronisering med e-bøker, og offline-lytting er en lek. Bonus hvis du har en Kobo e-leser.

Hvis du føler deg eventyrlysten og ikke har noe imot litt bryderi, prøv Libro.fm. Den støtter lokale bokhandlere, og du kan føle deg bra med hvor pengene dine går. Den har et anstendig utvalg, selv om det ikke er like omfattende som Audible. Du får fortsatt offline-lytting, så det er dekket.

Så ja, hvis du er nedsenket i Amazon-verdenen, er Audible ditt beste valg. Men ikke sov på Google Play Bøker eller Chirp hvis du ser etter alternativer. Noen ganger fører veien mindre reist til interessante funn. I tillegg holder variasjon pendlingen frisk!