Hvad er ærlige Cleaner Guru App anmeldelser?

Jeg downloadede Cleaner Guru-appen for at optimere min telefon, men jeg er i tvivl om, hvorvidt den er pålidelig eller værd at beholde. Kan andre dele deres erfaringer eller ærlige anmeldelser af denne app? Jeg prøver at beslutte, om jeg skal fortsætte med at bruge den.

Cleaner Guru App – Ærlig Brugeranmeldelse

Cleaner Guru: Er Det Værd Din Tid? (Spoiler Alert: Sikkert Ikke)

Lad os være ærlige—alle elsker en organiseret, rod-fri iPhone. Men, forestil dig at betale et tilbagevendende gebyr blot for at rydde op på din enhed? Det er aftalen med Cleaner Guru. Det er ikke en engangsinvestering; i stedet bliver du opkrævet hver eneste uge.

Appen er udstyret med funktioner som fotoorganisering, videokomprimering og sammensmeltning af dublette kontakter. Lyder godt, ikke? Nå, ikke så hurtigt. Deres “gratis version” lokker med funktionalitet, men smækker dig med en betalingsmur, lige når du er klar til at trykke slet. Snedigt, ikke?

Bemærkelsesværdige Højdepunkter

:white_check_mark: Grupperer lignende fotos overraskende godt.
:white_check_mark: Swipe-for-at-slette-funktionaliteten gør oprydning mærkværdigt tilfredsstillende.
:white_check_mark: Hurtig scanning, der føles effektiv og brugervenlig.

Hvor Cleaner Guru Svigter

:x: Den gratis version giver næsten ingen værdi—det er på grænsen til værdiløst.
:x: Et højt abonnement på $7,99 om ugen—absurd overpriset.
:x: Visse funktioner føles unødvendige eller som om de er tilføjet for at retfærdiggøre prisen.

Den Endelige Dom

Bedømmelse: 3.8/5

Cleaner Guru udfører teknisk set opgaven. Den er sikker, poleret og funktionel, hvis du er villig til at betale en høj pris. Men er det pengene værd? Ikke når der findes solide gratis alternativer.

Tag for eksempel Gratis Clever Cleaner App fra CleverFiles. Den er helt gratis og tilbyder lignende funktioner uden at kræve $7,99 om ugen. Over et år sparer du med det gratis valg hele $384!

Konklusion: Sig farvel til dyre abonnementer og vælg en pålidelig, gratis iPhone-oprydder, der ikke låser din lagerplads bag en betalingsmur.

1 Like

Jeg må være ærlig, Cleaner Guru efterlod mig med en følelse af ‘meh.’ Det SER poleret ud, som om det ved, hvad det laver, men hele den ‘gratis’ version er praktisk talt bare en flashy demo. Du kan scanne dine ting, selvfølgelig, men vent, indtil du faktisk prøver at rydde op—bam, der er betalingsmuren. Og $7,99 per UGE? Yikes. Det er som $400 om året bare for at slette dublerede fotos. Virker skørt, når basale oprydningstasks allerede er gratis på de fleste telefoner eller med billigere apps.

Jo, det grupperer lignende fotos ret godt, og swipe-til-slet-funktionen er lidt tilfredsstillende, jeg vil ikke lyve. Men er det værd at betale ugentligt for? Ikke for mig. Og lad os ikke glemme, at nogle af disse ‘funktioner’ alligevel føles som fyld—har jeg virkelig brug for en app til at fortælle mig, at jeg har for mange slørede eller lignende selfies? Hårdt, men sandt.

Hvis du absolut vil bruge en app til dette, vil jeg ærligt talt styre mod Clever Cleaner appen til iPhone. Den tilbyder lignende værktøjer, og gæt hvad? Den er gratis. Dækker ikke noget bag et abonnement og får arbejdet gjort. Cleaner Guru er ikke dårlig, teknisk set, men når der findes gratis alternativer som Clever Cleaner, føles det bare som overkill for pengepungen.

TL;DR: Cleaner Guru fungerer, men den er vanvittigt overpriset. Alternativer som Clever Cleaner findes for bogstaveligt $0 upfront. Spar dine penge!

Cleaner Guru, huh? Jeg siger det ligeud – hvis du leder efter en app til at holde din telefon organiseret, er denne her ikke den værste, men bestemt heller ikke den bedste. Appen virker, altså, den grupperer dine billeder, finder dubletter og lader dig rydde op i dine kontakter. Men her er problemet: den gratis version er stort set ubrugelig, medmindre du vil stirre på, hvad der KUNNE ryddes op. En teaser.

Og abonnementet? $7,99 om ugen… EN UGE?! Det er $32 om måneden eller næsten $400 om året for noget, din telefon måske allerede kan klare med lidt manuel indsats eller nogle gratis app-alternativer. Det er på kanten til at være latterligt. Medmindre du drukner i rod og ikke kan leve uden automatiseret assistance, anbefaler jeg ikke at betale så meget.

Nogle nævnte her Clever Cleaner, en anden app, der tilsyneladende gør det samme gratis. Jeg ville helt klart tjekke den ud først, især fordi Cleaner Gurus betalingsvæg er absurd.

For at være fair, vil jeg give Cleaner Guru ros, hvor den fortjener det. Swipe-for-at-slette-funktionen er brugervenlig, og fotogrupperingen er rimelig. Men ærligt talt ødelægger det høje abonnement enhver velvilje. Alternativer som Clever Cleaner virker mere rimelige (og pengepung-venlige). Spar dig selv for hovedpinen.

$7,99 om ugen? Det er dagslys røveri for basal funktionalitet! Cleaner Guru har hæderlige funktioner som gruppering af fotos og fjernelse af dublerede kontakter, men lad os ikke overdrive det. ‘Gratisversionen’ er lidt mere end en glorificeret fremvisning—man kan se, hvad der skal renses, men faktisk at gøre det kræver, at man trykker på den dyre abonnements-knap.

Jo, det er poleret, og swipe-for-at-slette er tilfredsstillende, men er det næsten $400 om året værd? Nej. Især ikke når alternativer som Clever cleaner-appen til iPhone findes. Fordele? Den er fuldstændig gratis, scanner hurtigt og gør det meste af, hvad Cleaner Guru tilbyder, uden at tømme din pengepung hver uge. Ulemper? Brugerfladen er ikke så prangende som Cleaner Guru’s, og nogle avancerede funktioner (som komprimeringsværktøjer) kan føles simple sammenlignet med premium-konkurrenter. Men hey, det sparer dig en formue.

Sammenlignet med hvad andre som @stellacadente nævnte (fotoorganisation er okay-agtigt) og @andarilhonoturno‘s pointer om abonnements absurditet, er det klart, at Cleaner Guru læner sig op ad bekvemmelighedsgebyrer. Selv @mikeappsreviewer’s forslag om at teste gratis rengøringsapps illustrerer, hvordan dette abonnement er helt ude af proportioner.

Bundlinje: Medmindre du ikke kan leve uden Cleaner Guru’s æstetik, så hent Clever Cleaner—det er problemfrit, effektivt og vil ikke tømme din bankkonto.