Hvad er de bedste apps til en jailbroken Firestick?

Jeg har for nylig jailbroken min Firestick for at tilpasse mine streamingmuligheder, men nu er jeg usikker på, hvilke apps der er mest nyttige eller sikre at installere. Har nogen anbefalinger til de bedste apps for at få mest muligt ud af enheden? Jeg har brug for forslag til pålidelige apps, der fungerer godt på en jailbroken Firestick.

Okay, så du har jailbroken din Firestick, hva’? Velkommen til klubben med endeløse streamingmuligheder (og lejlighedsvise hovedpiner)! Her er en hurtig oversigt over nogle apps, du bør tjekke ud:

1. Kodi – Selvfølgelig. Dette er som DEN app til en jailbroken Firestick. Med de rigtige tilføjelser (det må du selv finde ud af), kan du få bogstaveligt talt alt—film, serier, live-tv, sport, du nævner det.

2. Cinema HD – Tænk på det som en gratis knockoff af Netflix. Har et gigantisk bibliotek af film og tv-serier. Brugerfladen er okay og fungerer godt på Firestick.

3. TeaTV – Endnu en fantastisk app til streaming. Det minder meget om Cinema HD, men nogle gange fungerer den ene bedre end den anden. Godt at have som backup.

4. BeeTV – Folk kalder det et “Terrarium TV-alternativ.” Grundlæggende er det endnu en solid app til at streame serier/film.

5. Mobdro – Har du nogensinde lyst til bare at zappe rundt på tilfældige live-tv-kanaler fra hele verden? Det er denne app. Kanaler til nyheder, sport, underholdning, you name it.

6. Viva TV – Indhold af høj kvalitet her. 1080p streams med en god internetforbindelse. Kan også integreres med Real-Debrid for endnu bedre muligheder.

7. CyberFlix TV – En anden afart af Terrarium TV. Super pålidelig, og den opdateres ofte, så du ikke sidder fast med ødelagte links.

8. ES File Explorer – Ikke ligefrem sjov, men nyttig. Hjælper med at sideloade apps og administrere filer.

9. ExpressVPN/NordVPN – Man kan ikke tale om jailbroken noget som helst uden at nævne VPN’er. Holder din streaming privat og låser geo-blokeret indhold op. Er det valgfrit? Selvfølgelig, hvis du elsker risikoen for, at din internethistorik bliver eksponeret, eller din ISP holder øje med dig.

Hvad angår sikkerhed, download kun fra pålidelige kilder, ellers ender du måske med at streame virusser i stedet for tv-serier. Og ja, glem ikke at opdatere disse apps regelmæssigt, ellers havner du i Buffering City.

Det er listen for nu. Hvis noget ikke virker, er Google din bedste ven—der er stor sandsynlighed for, at nogen allerede har løst det samme problem, du vil stå overfor.

Hvis vi taler om jailbroken Firesticks, er der meget hype omkring apps som Kodi eller Cinema HD (shoutout til @codecrafter for en solid gennemgang), men lad os ikke ignorere alternativer eller andre værktøjer, der kan overraske dig. Først vil jeg spille djævlens advokat her og sige, at du ikke faktisk behøver alt det, de nævnte. Mobdro? Meh, det har været berygtet for tilfældige fejl, og nogle gange ender du med ødelagte streams. Det er spildt sofatid. Overvej i stedet Live NetTV—lignende live-tv muligheder, men generelt mere stabil.

Til styring af sideloadede apps er ES File Explorer ikke det eneste valg. X-Plore Filhåndtering er langt mindre oppustet (ES File Explorer blev på et tidspunkt fjernet fra Play Store for skumle praksisser, så… ja). X-Plore er måske ikke flashy, men det klarer opgaven uden tilfældige reklamer overalt.

Lad os nu tale streaming. Plex nævnes ikke ofte nok i disse diskussioner. Jo, det kræver lidt opsætning og måske en server, men når du linker det med nogle indholdskilder, er du godt kørende. Plus, det fungerer som en personlig medieserver, hvis du har en samling af downloaded film eller serier.

VPN’er? Spar ikke her. Jeg ved, at folk fremhæver ExpressVPN og NordVPN, fordi de er populære, men tjek også Surfshark. En smule mere overkommelig, og hastighederne har været konsistente for mig med flere streams på én gang. Bare vær ikke den person, der springer en VPN over, fordi ‘det er bare streams’. Det er sådan, du ender på din internetudbyders sorte liste.

En ting mere—Downloader til ubesværet at sideloade apps. Du får brug for det til nogle APK’er, der ikke spiller godt med Firestick-grænsefladen. Plus, det er en mere sikker navigation end at snuse rundt på tilfældige fora.

Åh, og en app, der ofte overses: Mouse Toggle til Fire TV. Nogle apps er ikke optimeret til Firestick-fjernbetjeninger, så dette lader dig navigere, som om du bruger en touchscreen. Det er totalt en game-changer, medmindre du vil rage-quit halvvejs inde i opsætningen.

Til sidst, en advarsel: installer VirusTotal APK Scanner for at tjekke alt, hvad du sideloader. Ingen taler om malware, der skraber data fra tvivlsomme APK’er (fordi det er kedeligt, gætter jeg?), men stol på mig—paranoia betaler sig.

Se: jailbreaking er en blandet oplevelse. Alle hyper appsene, ignorerer den lejlighedsvise risiko og glemmer, at vedligeholdelse er en ting. Byg klogt.