Jeg leder efter den bedste lydbogsapp til min iPhone. Jeg pendler dagligt og vil gerne udnytte den tid ved at lytte til lydbøger. Desuden er jeg interesseret i funktioner som offline lytning og et godt bibliotekudvalg. Enhver anbefaling ville være virkelig hjælpsom. Tak!
Du ved, hvad der vil redde din forstand på de lange pendlerture? Audible. Seriøst, det er som at have et bibliotek i lommen. Det har et enormt udvalg, masser af eksklusivt indhold, og de opfandt stort set lydbøger. Offline lytning? Tjek. Plus, det er Amazon, så du kan altid finde tilbud og synkronisere med Kindle, hvis du nogensinde beslutter dig for at læse.
Libby er fantastisk, hvis du vil have gratis adgang til lydbøger gennem dit lokale bibliotek. Det er super brugervenligt, men nogle gange er der en venteliste for populære titler. Men hey, det er gratis!
Så er der Apple Bøger, som er ret okay, hvis du allerede er dybt inde i Apple-økosystemet, men biblioteket er ikke så stort som Audibles. De har dog noget eksklusivt indhold.
Endelig er der også Scribd. Det er som Netflix for bøger, ubegrænset adgang for et månedligt gebyr, men vær opmærksom på, at deres lydbogssamling heller ikke er så robust som Audibles.
Hvis du er seriøs omkring at dykke dybt og ikke vil have afbrydelser, så vælg Audible. For budgetvenlighed er Libby din ven. For hele pakken med både bøger og lydbøger, Scribd. God pendling!
Du er på udkig efter den bedste lydbogsapp til iPhone, hva’? Så spænd sikkerhedsselen – her er min mening. Audible er uden tvivl kæmpen her. Den har det største bibliotek af lydbøger. Offline lytning er i top, og lad os ikke glemme de Amazon-tilbud, der kan barbere et par kroner af titlerne.
Men lad os tale om andre muligheder end de sædvanlige mistænkte som Audible og Libby (som er fantastiske, misforstå mig ikke). En anden fremragende app at overveje er Google Play Bøger. Den overses ofte, men den tilbyder en ganske omfattende samling, konkurrencedygtige priser og offline lytning. Og hvis du allerede bruger andre Google-tjenester, kan du finde integrationen ret praktisk.
Så er der Chirp. Jeg hører den ikke nævnt meget, men Chirp tilbyder kraftigt nedsatte lydbøger, især hvis du abonnerer på deres e-mail-liste. Det er fantastisk for os, der jager efter tilbud. Du får måske ikke dybden og det eksklusive indhold fra Audible, men din pengepung vil takke dig.
Der er også Kobo Bøger. Selv om deres bibliotek måske ikke kan måle sig med Audibles eller Scribds, tilbyder Kobo fantastisk synkronisering med e-bøger, og offline lytning er en leg. Bonus, hvis du har en Kobo eReader.
Hvis du er eventyrlysten og ikke har noget imod lidt besvær, prøv Libro.fm. Det støtter lokale boghandlere, og du kan føle dig godt tilpas med, hvor dine penge går. Den har et anstændigt udvalg, selvom det ikke er så omfattende som Audible. Du får stadig offline lytning, så det er dækket.
Så ja, hvis du er dybt begravet i Amazon-verdenen, er Audible dit bedste valg. Men undervurder ikke Google Play Bøger eller Chirp, hvis du leder efter alternativer. Nogle gange fører den mindre befærdede vej til interessante fund. Og variation holder pendlingen frisk!