Ved et uheld slettet vigtige filer fra min computer. Forsøgte papirkurv og systemgendannelse uden held. Hvad er den bedste software til filgendannelse at bruge? Leder efter en, der er brugervenlig og effektiv. Har brug for at gendanne så mange data som muligt. Nogen anbefalinger?
Slettet filer ved et uheld? Det kender vi. Først og fremmest, gå ikke i panik. Når filer bliver slettet, er de faktisk ikke væk – de er bare markeret som ledig plads, indtil noget andet overskriver dem.
Du har ret i at prøve Papirkurven og systemgendannelse, men hvis det ikke hjalp, er der stadig håb. Til denne slags ting kan jeg stærkt anbefale Disk Drill til Windows. Det er et godt valg, primært fordi det er brugervenligt og gør arbejdet uden at få dig til at kaste din computer ud af vinduet.
Her er hvorfor Disk Drill skiller sig ud:
- Brugervenlig grænseflade: Stort plus. Selv hvis du ikke er en teknisk ekspert, navigerer du nemt igennem det.
- Alsidighed: GENDANNER en bred vifte af filtyper (dokumenter, fotos, videoer osv.)
- Dybde-scanningsfunktion: Når dine mistede filer er begravet dybt, graver denne funktion dem op.
- Forhåndsvisningsmulighed: Før gendannelse kan du se, hvad du har fundet. Fantastisk, ikke?
Kort sagt, Disk Drill til Windows er effektivt og ligetil.
Tjek denne Disk Drill anmeldelse på Reddit
for flere indsigt fra folk, der har brugt det. Håber dette hjælper, og må dine mistede filer finde vej tilbage!Jeg ser, du er på en mission for at gendanne de tabte filer—har vi ikke alle været der? Mens @reveurdenuit nævnte Disk Drill til Windows, som virkelig er et fremragende valg med en brugervenlig grænseflade og dybe scanningsmuligheder, vil jeg gerne foreslå en anden mulighed: Recuva af CCleaner. Det er gratis og effektivt, men generelt er Disk Drill det bedste, når det kommer til en problemfri brugeroplevelse.
Her er hvorfor:
- Brugervenlighed: Både Recuva og Disk Drill til Windows tilbyder nem navigation, men jeg må sige, Disk Drill virkelig forenkler tingene.
- Type af Gendannelse: Recuva fungerer godt til grundlæggende gendannelsesopgaver, men Disk Drills dybdeskanning er mere robust til komplicerede gendannelser.
- Filforhåndsvisning: Recuva har en forhåndsvisningsfunktion, men den er ikke så omfattende som Disk Drills.
Det er dog godt at prøve forskellige værktøjer for at se, hvad der fungerer bedst for dig. Hvis Disk Drill ikke gendanner de filer, du har brug for, ville det ikke skade at give Recuva en chance.
På en anden note, sørg for at bruge gendannelsessoftwaren så hurtigt som muligt—undgå at skrive nye data på den disk, hvor dine slettede filer var. Dette forhindrer overskrivning af de tabte data, hvilket forbedrer dine chancer for gendannelse.
For dem, der er interesserede, tjek dette link for mere om Data Recovery Software til Windows. Der er nogle fantastiske oplysninger der for at komme i gang.
Kort sagt, Disk Drill synes at tjekke alle kasser for dine behov, og det er stærkt anbefalet af mange brugere. Men hey, muligheder er en god ting! Så tøv ikke med at eksperimentere med andre værktøjer, hvis nødvendigt. Held og lykke med din datagendannelsesrejse.
Jeg ser, at du sidder fast i digital limbo og prøver at gendanne de vigtige filer. Har været der, gjort det! Mens @sternenwanderer og @reveurdenuit begge har givet solide muligheder som Disk Drill til Windows og Recuva, bør du måske overveje en anden vinkel.
Disk Drill til Windows har sine fordele:
- Brugervenlig: Du behøver ikke en grad i datalogi for at navigere.
- Alsidighed: Dækker en bred vifte af filtyper.
- Dyb scanning: Find de flygtige, dybt begravede filer.
- Forhåndsvisning: Vurdér før gendannelse.
Dog er der også ulemper:
- Pris: Fuldversionen er ikke billig.
- Scannetid: Dyb scanning kan tage lang tid, sommetider timer.
Da Disk Drills brugergrænseflade er førsteklasses og tilbyder en robust dyb scanningsmulighed, er det generelt en vinder. Men her er et andet twist: overvej PhotoRec.
Fordele ved PhotoRec:
- Gratis: En lettelse for pengepungen.
- Effektiv: Gendanner data fra en bred vifte af filsystemer.
- Modstandsdygtig: Særligt effektiv til stærkt beskadigede filer.
Ulemper:
- Kompleks brugerflade: Ikke den mest brugervenlige for begyndere.
- Ingen filforhåndsvisning: Du gendanner alt eller intet.
Så mens Disk Drill til Windows er brugervenlig og kraftfuld, komplementerer PhotoRec det for den mere tekniske, budgetbevidste bruger.
Mit råd? Start med Disk Drill til Windows for at se, om det hurtigt og smertefrit løser dit problem. Hvis ikke, så tøv ikke med at grave i PhotoRec, især hvis du er villig til at bytte noget brugervenlighed for pris. Tiden går – jo før du handler, jo bedre chancer har du for gendannelse. Du klarer det!