Ik ben op zoek naar de beste luisterboek-app voor mijn iPhone. Ik pendel dagelijks en wil die tijd gebruiken om naar luisterboeken te luisteren. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in functies zoals offline luisteren en een goede bibliotheekselectie. Aanbevelingen zijn erg welkom. Bedankt!
Weet je wat je verstand redt tijdens die lange woon-werkritten? Audible. Serieus, het is alsof je een bibliotheek in je zak hebt. Het heeft een enorme selectie, tonnen exclusieve inhoud, en zij hebben in feite luisterboeken uitgevonden. Offline luisteren? Check. Plus, het is Amazon, dus je kunt altijd deals vinden en synchroniseren met Kindle als je ooit besluit te lezen.
Libby is fantastisch als je gratis toegang tot luisterboeken wilt via je lokale bibliotheek. Het is super gebruiksvriendelijk, maar soms is er een wachtlijst voor populaire titels. Maar hé, het is gratis!
Dan is er ook Apple Boeken, wat prima is als je al ingebed bent in het Apple-ecosysteem, maar de bibliotheek is niet zo groot als die van Audible. Ze hebben wel wat exclusieve dingen.
Ten slotte is er ook Scribd. Het is net als Netflix voor boeken, onbeperkte toegang voor een maandelijkse vergoeding, maar een waarschuwing: hun selectie luisterboeken is ook niet zo robuust als die van Audible.
Als je serieus wilt duiken en geen onderbrekingen wilt, ga naar Audible. Voor budgetvriendelijk, Libby is je vriend. Voor het hele pakket met zowel boeken als luisterboeken, Scribd. Fijne rit!
Zoek je de beste audioboeken-app voor de iPhone? Goed, hou je vast – hier is mijn mening. Audible is inderdaad de gigant hier. Het heeft de grootste bibliotheek van audioboeken. De offline luisterervaring is uitstekend, en vergeet niet die Amazon-aanbiedingen die een paar euro van de titels kunnen halen.
Maar laten we praten over opties buiten de gebruikelijke verdachten zoals Audible en Libby (die geweldig zijn, begrijp me niet verkeerd). Een andere geweldige app om te overwegen is Google Play Boeken. Het blijft vaak onder de radar, maar het biedt een nogal uitgebreide collectie, concurrerende prijzen en offline luisteren. En als je al andere Google-diensten gebruikt, vind je de integratie misschien handig.
Dan is er Chirp. Ik hoor er niet veel over, maar Chirp biedt sterk afgeprijsde audioboeken, vooral als je je inschrijft voor hun emaillijst. Het is fantastisch voor degenen onder ons die naar aanbiedingen zoeken. Je zult misschien niet de diepte en exclusieve inhoud van Audible krijgen, maar je portemonnee zal je dankbaar zijn.
Ook is er Kobo Boeken. Hoewel de bibliotheek misschien niet kan wedijveren met die van Audible of Scribd, biedt Kobo geweldige synchronisatie met eBooks en offline luisteren is een eitje. Bonus als je een Kobo eReader hebt.
Als je avontuurlijk bent en geen moeite hebt met een beetje gedoe, probeer dan Libro.fm. Het ondersteunt lokale boekhandels, en je kunt je goed voelen over waar je geld naartoe gaat. Het heeft een fatsoenlijke selectie, hoewel niet zo uitgebreid als Audible. Je krijgt nog steeds de offline luisterervaring, dus dat is gedekt.
Dus ja, als je volledig in de Amazon-wereld zit, is Audible je beste keus. Maar onderschat Google Play Boeken of Chirp niet als je op zoek bent naar alternatieven. Soms leidt de minder bewandelde weg tot interessante ontdekkingen. Bovendien houdt variatie het woon-werkverkeer fris!